24-letni Timothy Armoo je generalni direktor podjetja Fanbytes, oglaševalske videoplatforme, ki pomaga največjim blagovnim znamkam, da postanejo relevantne za milenijce in generacijo Z. Večkrat nagrajeno podjetje je zgradilo ogromno mrežo spletnih skupnosti in vplivnežev, s katerimi zabava milijone najstnikov po vsem svetu. Pri norih kampanjah na novejših platformah, kot sta Snapchat in TikTok, sodeluje z znamkami, kot so Apple Music, Sony, YouGov, Deliveroo, Warner, Universal Studios, in celo z vlado. V svetu marketinga je redefiniralo, kako znamke komunicirajo z milenijci in generacijo Z. Podjetje je pionir na svojem področju, kar so prepoznal tudi Forbes, Adweek, Business Insider, Huffington Post in drugi.
Timothy je, ko je bil star 14 let, stavil s prijateljem, da lahko zasluži za mercedesa, preden bo polnoleten. Tako je ustanovil svoje podjetje. Pri 17 letih je nato ustanovil in uspešno prodal svoje drugo, medijsko podjetje. V tej izkušnji je spoznal moč spletnih skupnosti in vplivnežev, da nagovorijo mlajše generacije. O pristopih, vsebini in tehnologiji, ki so relevantni za najstnike, bo Timothy predaval na letošnjem POMP Forumu.