Piškotke uporabljamo za izboljšanje vaše izkušnje na naši spletni strani in za prikaz prilagojenega oglaševanja.

London, Velika Britanija
Michael Doukanaris
Vodja projektov in produkcije, ki obvlada krmarjenje med mnogimi projekti
Ura predavanja
14:55
Jezik
Angleščina
Michael Doukanaris je generalni direktor SevenC3 v Londonu. Pred tem je deloval kot vodja produkcije in vodja projektov v agenciji The&Partnership London. Uspelo mu je prepoloviti porabo in podvojiti dobičkonosnost produkcijske ekipe. Na mestu generalnega vodje projektov pa je bil odgovoren za osem drugih projektnih vodij, ki so skupaj dostavili 250 kosov kreativnih vsebin na teden naročniku News UK, ki izdaja časnike The Sun, The Times in The Sunday Times. Projekti so zajemali tako oglaševanje na prostem kot na televiziji, radiu, v tisku, po elektronski pošti, na spletu in prodajnih mestih.
Že pred tem je bil Michael Doukanaris zaposlen v agenciji, v kateri je sedaj prevzel vodilni položaj. V SevenC3 je skoraj pet let deloval kot upravitelj integriranih projektov in virov ter upravitelj digitalnih projektov. Kot projektni vodja digitalnih kampanj je sodeloval z naročniki, kot so McDonald’s, Fujitsu, CIMA, Grant Thornton, Sainsbury’s in Berenberg. Jasno je, da je Michael sposoben upravljanja ogromnega števila različnih projektov in ob tem neprestano prinaša rezultate v hitro spreminjajočem se komunikacijskem okolju, kar so potrdili tudi tisti, ki so lahko sodelovali z njim. Na vsebinski marketing gleda kot na igranje v rokerski skupini: imeti morate talent za uspeh, umetniško unikatnost, in če poznate svoje občinstvo in veste, kaj želi, bodo ljudje kupili vašo glasbo.