Alt

Berlin, Nemčija

Franzis Heusel

Gonilna sila, ki v podjetjih in agencijah prepozna priložnosti za razvoj

Ura predavanja

14:45

Jezik

Angleščina

Potem ko je bil upravitelj naročnikov v agenciji Ogilvy & Mather, evropski nadzornik upravljanja v TBWA Berlin in član uprave v Jungu von Mattu, je bil Franzis osem let upravni direktor BBDO Proximity Berlin. Med delovanjem v tej svetovni oglaševalski mreži je bistveno pripomogel k novim poslovnim uspehom in razvoju agencije v eno najkreativnejših v Nemčiji.

Januarja 2019 je postal generalni direktor agencije C3. S svojimi dolgoletnimi izkušnjami iz kreativnih podjetij je Franzis ključna gonilna sila nadaljnjega razvoja agencije. Verjame, da kreativna odličnost ne pade z neba in da je ne moremo samovoljno obvladovati. Ključno je, da jo združujemo z različnimi disciplinami vsebinskega marketinga. Za pravi uspeh potrebujemo ljudi, ki imajo v tej zahtevni taktiki dovolj raznoliko znanje. Delovnega vsakdanjika si Franzis ne predstavlja brez fotografije Mohameda Alija nad pisalno mizo, brez Coca-Cole Zero, ki mu čez dan daje energijo in ga pomirja, ter brez para pravih superg. Te mu pomagajo hitro hoditi skozi vsakodnevne izzive.