Alt

Zwolle, Nizozemska

Carlijn Postma

Ustanoviteljica in direktorica agencije, strateginja in pisateljica

Ura predavanja

11:45

Jezik

Angleščina

Carlijn Postma je strateginja na področju vsebinskega marketinga, avtorica, blogerka in govornica, ki ima svojo lastno vsebinskomarketinško agencijo The Post. V njej zaposluje preko 20 ljudi, ki skupaj ustvarjajo optimizacijske in kreativne rešitve za podjetja, kot so FBTO, PPG, Wavin, ManpowerGroup, DELA in druga. Za svoj prispevek na področju marketinga je Carlijn Postma v preteklem letu prejela naslov ženska vsebinskega marketinga 2018. V letu 2014 jo je organizacija Onalityca postavila na 27. mesto lestvice mednarodnih vplivnežev vsebinskega marketinga, poleg tega pa ji je v letošnjem letu uspelo priti na lestvico talentov, ki odločajo o prihodnosti komuniciranja.

Njeni članki so redno objavljani na blogu CMI, prav tako pa letos prihaja na police tudi njena knjiga z naslovom Binge Marketing, the best scenario for building your brand. Carlijn pravi, da kot govornica svoje občinstvo rada preseneča z združevanjem trendov in praktično primernimi tehnikami za marketing in komunikacijske strokovnjake.