Alt

2019

Program

BODITE OBVEŠČENI

Za zanimive vsebine in obveščanja o programu se prijavite na naše e-novice!

07:30 - 08:30

Prevzem akreditacij, jutranja kava in jajčka za zajtrk

08:30 - 09:00

Igor Savič

Strokovnjak s kreativnimi in strateškimi odgovori na komunikacijske izzive

Ljubljana, Slovenija

Uvodni pozdrav

VSE NAJBOLJŠE, POMP FORUM

Ljudje ne želimo biti manipulativna žrtev vsebin, ki nas v resnici ne zanimajo in nam ne izboljšujejo kakovosti življenja, še posebej, če se to dogaja ob takem času in tako, da nas človeško degradira. Tako sta se odprla prostor in čas za vsebinski marketing. Kateri so bili dosedanji ključni mejniki pri nas in katere spremembe bodo najbolj vplivale na razvoj komuniciranja, ko se bo med tehnologijo in vsebino usidrala umetna inteligenca?

Komunikacijska prihodnost par excellence.

09:00 - 09:45

Joe Pulizzi

Ustanovitelj vodilne izobraževalne organizacije za vsebinski marketing

Cleveland, Ohio, ZDA

Glavno predavanje

20 LET VSEBINSKEGA MARKETINGA

Dolgoletne celovite izkušnje na vseh področjih delovanja v svetu vsebine so bogastvo in kapital, ki ga premore le malokdo. Joe velja za svetovno legendo in sinonim za vsebinski marketing, tokrat pa bo svoje dragoceno znanje in nasvete ekskluzivno delil z nami.
Za vse resnično prave komunikatorje, ki hočejo vedeti več.

09:45 - 10:15

Peter Krmpotic

Izkušen produktni vodja, ki se je kot podjetnik kalil v Silicijevi dolini

San Francisco, Kalifornija, ZDA

AKTUALNOST UMETNE INTELIGENCE

VSEBINSKI MARKETING V SVETU UMETNE INTELIGENCE

Medtem ko veliko podjetij še ni šlo skozi digitalno transformacijo, se je že začel nov val, ki od organizacij zahteva razumevanje, kakšen bo svet umetne inteligence. Peter bo govoril o ključnih značilnostih podjetja, pri čemer se bo osredotočil na umetno inteligenco, in o tem, kaj to pomeni za vsebinski marketing.

Trend, ki mu je preprosto treba slediti.

10:15 - 10:45

Druženje s kavo, oreščki ... in (novimi) kolegi

10:45 - 11:15

Alexander Macheck

Urednik in specialist za prilagoditev vsebine različnim trgom

Dunaj, Avstrija

VRHUNSKA VSEBINA

POGLED V ZAKULISJE RED BULLETINA

Mesečnik Red Bulletin je revija, ki je vzgled mnogim urednikom. Ste vedeli, da izhaja že polnih 11 let in za milijone bralcev v več jezikih prevaja vrednote Red Bulla v vrhunske zgodbe. Alexander bo pokazal, kako dobiti krila zunaj okvirov navadne tiskane revije.

Za vse, ki ustvarjate in izdajate lastne korporativne ali interne medije.

11:15 - 11:45

Prof. dr. Dunia Mladenić

Strokovnjakinja na področju interneta stvari in umetne inteligence

Ljubljana, Slovenija

UMETNA INTELIGENCA, PODATKI, MARKETING

STROJNO UČENJE V TRŽNI KOMUNIKACIJI

Moč interpretacije analiz velikih podatkovnih množic, tekstovnih in senzorskih podatkov, interneta stvari in tehnik semantične tehnologije raste iz dneva v dan. Sliši se nenavadno, morda celo nam neznano, a ko podatkovno analitiko uporabimo na realnih problemih v poslovnem okolju, se stvari razjasnijo.

Za vse, ki želite biti korak pred drugimi.

11:45 - 12:15

Timothy Armoo

Pionir na področju komuniciranja z milenijci in generacijo Z

London, Velika Britanija

GENERACIJSKO

KAKO OSVOJITI SRCA GENERACIJE Z

Kaj moramo vedeti o pripadnikih generacije Z in kaj moramo razumeti, če želimo z njimi uspešno komunicirati in zanje oglaševati? Generacija Z prezira klasične oglasne prikaze, zato je premislek o tem, kako jo bomo nagovorili, več kot smiseln. Timothy ima rešitev: t. i. advertainment, oglaševanje z zabavo.

Pri naročnikih, kot so McDonald’s, Deliveroo in celo britanska vlada, je učinkovalo. Yo!

12:15 - 13:15

Kosilo nad mestom

13:15 - 13:45

Nenad Senić

Mednarodno nagrajen urednik in večni ljubitelj tiskanih medijev

Ljubljana, Slovenija

RELEVANTNOST VSEBIN

ALI (RES) VESTE, ZA KOGA IN ZAKAJ DELATE?

Zgodbe, vsebine, storytelling, vsebinski pristopi, odlični članki, super objave, vse to že imate, kajne? Pa ste prepričani, da je vse tisto, kar počnete, res dobro? Kdo sploh odloča, kaj je in kaj ni dobra vsebina?

Pojdimo od začetka in se vprašajmo, kaj v komuniciranju zares pomeni kakovostno, relevantno in učinkovito.

13:45 - 14:15

Kelly Hungerford

Digitalna strateginja in svetovalka za marketinško tehnologijo

Lozana, Švica (izvorno iz Kalifornije)

DIGITALIZACIJA

SODOBNI KOMUNIKATOR: VODNIK ZA PREOBRAZBO TIMOV

Digitalna preobrazba je proces, ki zahteva skupek mnogih znanj, od programske tehnologije, upravljanja podjetja, zaposlenih in blagovnih znamk do razvoja, trženja in komuniciranja izdelkov ali storitev. Sta cilj optimiziranje in avtomatiziranje procesov ali se za vsem skupaj skriva še kaj več?

Kelly pravi, da digitalizacija še ni rekla zadnje besede. Se strinjate?

14:15 - 14:15

C3 – PREDSTAVITVE 4 NAJBOLJ VROČIH KOMUNIKACIJSKIH PRIMEROV

14:15 - 14:30

Patrick Amor

Kreativni direktor, ki je konceptualno zasnoval in oblikoval mnoge medije

Stuttgart, Nemčija

C3 – PREDSTAVITVE 4 NAJBOLJ VROČIH KOMUNIKACIJSKIH PRIMEROV

CASE STUDY: BOSCH

Ko hladilniki spregovorijo: Chatbot in Boscheva strategija vsebinskega marketinga

14:30 - 14:45

Karsten Krämer

Izkušen direktor, ki se ukvarja s pravo povezavo med vsebino in trgovino

München, Nemčija

C3 – PREDSTAVITVE 4 NAJBOLJ VROČIH KOMUNIKACIJSKIH PRIMEROV

CASE STUDY: TELEFÓNICA

Kako vsebina ustvarja posel

14:45 - 15:00

Franzis Heusel

Gonilna sila, ki v podjetjih in agencijah prepozna priložnosti za razvoj

Berlin, Nemčija

C3 – PREDSTAVITVE 4 NAJBOLJ VROČIH KOMUNIKACIJSKIH PRIMEROV

CASE STUDY: GERMAN SPACE ASSOCIATION

Vesolje na Zemlji: Učinkoviti družbeni mediji nemškega vesoljskega združenja

15:00 - 15:15

Michael Doukanaris

Vodja projektov in produkcije, ki obvlada krmarjenje med mnogimi projekti

London, Velika Britanija

C3 – PREDSTAVITVE 4 NAJBOLJ VROČIH KOMUNIKACIJSKIH PRIMEROV

CASE STUDY: JESS ENNIS

Kako zasnovati digitalni vsebinski izdelek okoli olimpijske legende

15:15 - 15:45

Osvežitev na terasi

15:45 - 16:15

Björn Owen Glad

Učitelj, mentor in ustvarjalec v stalno spreminjajočem se marketinškem trgu

Stockholm, Švedska

KOMUNIKACIJSKA ISKRENOST

BITI ISKREN: KAKO LAHKO TUDI VI SPREJMETE RESNICO IN POSTANETE JUNAK

Sodobni Robini Hoodi so začeli uresničevati svoje poslanstvo: naj komuniciranje postane stoodstotno iskreno in zaresno.
Björn bo z dobrimi in (zelo) slabimi primeri iz prakse pokazal, kako morajo biti komunikatorji danes usklajeni s sporočili svojega podjetja, biti iskreni do svojega občinstva, hkrati pa naj delajo tudi po svoji intuiciji.

To velja za vsako, tudi najmanjšo odločitev. Nonstop.

16:15 - 16:45

Primož Inkret

Specialist za razvoj sodobnih komunikacijskih orodij in spletnih rešitev

Ljubljana, Slovenija

NAZAJ/NAPREJ

NAZAJ V PRIHODNOST

Zvezdne steze, Frankenstein, Knight Rider in Trumanov šov je le nekaj filmov, ki so v naši mladosti napovedovali prihodnost, kot jo živimo zdaj. In kako prav so imeli! Preteklost nas je prehitela in v filmski umetnosti napovedala povsem konkretne tehnološke, medicinske, mobilnostne in medijske dosežke.

Kakšen film pa bi lahko posneli danes, da bi pokazali, kaj vse nas čaka v naslednjih (komunikacijskih) letih?

16:45 - 17:00

GOST PRESENEČENJA. Očenaš in zdrava ... komunikacija. Iskren, direkten, zadovoljen in srečen. V službi kreatorja, prvega ustvarjalca zgodb, ki so aktualne že več kot dva tisoč let. Vsi jih poznamo, čeprav nismo vsi del te ogromne ciljne skupine. Ne skrbite, ne bomo molili.

17:00 - 00:00

VROČA ZABAVA ZA 10. ROJSTNI DAN. Glasba, mehurčki in vse, česar se bomo do takrat še spomnili.

Več kot 3000 ljubiteljev dobre vsebine v naši zbirki kontaktov komaj čaka, da prejme redni POMP novičnik o vsebinskem marketingu.

Pridružite se jim in se naročite nanj.

Sponzorji