Piškotke uporabljamo za izboljšanje vaše izkušnje na naši spletni strani in za prikaz prilagojenega oglaševanja.

2019
Program
BODITE OBVEŠČENI
Za zanimive vsebine in obveščanja o programu se prijavite na naše e-novice!
07:30 - 08:30
Prevzem akreditacij, jutranja kava in jajčka za zajtrk
08:30 - 09:00

Igor Savič
Strokovnjak s kreativnimi in strateškimi odgovori na komunikacijske izzive
Ljubljana, Slovenija
Uvodni pozdrav
VSE NAJBOLJŠE, POMP FORUM
Ljudje ne želimo biti manipulativna žrtev vsebin, ki nas v resnici ne zanimajo in nam ne izboljšujejo kakovosti življenja, še posebej, če se to dogaja ob takem času in tako, da nas človeško degradira. Tako sta se odprla prostor in čas za vsebinski marketing. Kateri so bili dosedanji ključni mejniki pri nas in katere spremembe bodo najbolj vplivale na razvoj komuniciranja, ko se bo med tehnologijo in vsebino usidrala umetna inteligenca?
Komunikacijska prihodnost par excellence.
09:00 - 09:45

Joe Pulizzi
Ustanovitelj vodilne izobraževalne organizacije za vsebinski marketing
Cleveland, Ohio, ZDA
Glavno predavanje
20 LET VSEBINSKEGA MARKETINGA
Dolgoletne celovite izkušnje na vseh področjih delovanja v svetu vsebine so bogastvo in kapital, ki ga premore le malokdo. Joe velja za svetovno legendo in sinonim za vsebinski marketing, tokrat pa bo svoje dragoceno znanje in nasvete ekskluzivno delil z nami.
Za vse resnično prave komunikatorje, ki hočejo vedeti več.
09:45 - 10:15

Peter Krmpotic
Izkušen produktni vodja, ki se je kot podjetnik kalil v Silicijevi dolini
San Francisco, Kalifornija, ZDA
AKTUALNOST UMETNE INTELIGENCE
VSEBINSKI MARKETING V SVETU UMETNE INTELIGENCE
Medtem ko veliko podjetij še ni šlo skozi digitalno transformacijo, se je že začel nov val, ki od organizacij zahteva razumevanje, kakšen bo svet umetne inteligence. Peter bo govoril o ključnih značilnostih podjetja, pri čemer se bo osredotočil na umetno inteligenco, in o tem, kaj to pomeni za vsebinski marketing.
Trend, ki mu je preprosto treba slediti.
10:15 - 10:45
Druženje s kavo, oreščki ... in (novimi) kolegi
10:45 - 11:15

Alexander Macheck
Urednik in specialist za prilagoditev vsebine različnim trgom
Dunaj, Avstrija
VRHUNSKA VSEBINA
POGLED V ZAKULISJE RED BULLETINA
Mesečnik Red Bulletin je revija, ki je vzgled mnogim urednikom. Ste vedeli, da izhaja že polnih 11 let in za milijone bralcev v več jezikih prevaja vrednote Red Bulla v vrhunske zgodbe. Alexander bo pokazal, kako dobiti krila zunaj okvirov navadne tiskane revije.
Za vse, ki ustvarjate in izdajate lastne korporativne ali interne medije.
11:15 - 11:45

Prof. dr. Dunia Mladenić
Strokovnjakinja na področju interneta stvari in umetne inteligence
Ljubljana, Slovenija
UMETNA INTELIGENCA, PODATKI, MARKETING
STROJNO UČENJE V TRŽNI KOMUNIKACIJI
Moč interpretacije analiz velikih podatkovnih množic, tekstovnih in senzorskih podatkov, interneta stvari in tehnik semantične tehnologije raste iz dneva v dan. Sliši se nenavadno, morda celo nam neznano, a ko podatkovno analitiko uporabimo na realnih problemih v poslovnem okolju, se stvari razjasnijo.
Za vse, ki želite biti korak pred drugimi.
11:45 - 12:15

Carlijn Postma
Ustanoviteljica in direktorica agencije, strateginja in pisateljica
Zwolle, Nizozemska
OBČINSTVO KOT V HOLYWOODU
BINGE MARKETING: NAJBOLJŠI SCENARIJ ZA IZGRADNJO VAŠE BLAGOVNE ZNAMKE
Kako ustvarjalcem serij uspe, da ljudje dolgo gledajo njihovo vsebino? In zakaj imamo največ težav pri iskanju zvestega občinstva za našo zgodbo? Po odgovore pojdimo v mesto, kjer je vsebina izdelek in kjer vedo, kako ustvariti in ohranjati občinstvo.
Gremo v Hollywood.
12:15 - 13:15
Kosilo nad mestom
13:15 - 13:45

Nenad Senić
Mednarodno nagrajen urednik in večni ljubitelj tiskanih medijev
Ljubljana, Slovenija
RELEVANTNOST VSEBIN
ALI (RES) VESTE, ZA KOGA IN ZAKAJ DELATE?
Zgodbe, vsebine, storytelling, vsebinski pristopi, odlični članki, super objave, vse to že imate, kajne? Pa ste prepričani, da je vse tisto, kar počnete, res dobro? Kdo sploh odloča, kaj je in kaj ni dobra vsebina?
Pojdimo od začetka in se vprašajmo, kaj v komuniciranju zares pomeni kakovostno, relevantno in učinkovito.
13:45 - 14:15

Timothy Armoo
Pionir na področju komuniciranja z milenijci in generacijo Z
London, Velika Britanija
GENERACIJSKO
KAKO OSVOJITI SRCA GENERACIJE Z
Kaj moramo vedeti o pripadnikih generacije Z in kaj moramo razumeti, če želimo z njimi uspešno komunicirati in zanje oglaševati? Generacija Z prezira klasične oglasne prikaze, zato je premislek o tem, kako jo bomo nagovorili, več kot smiseln. Timothy ima rešitev: t. i. advertainment, oglaševanje z zabavo.
Pri naročnikih, kot so McDonald’s, Deliveroo in celo britanska vlada, je učinkovalo. Yo!
14:15 - 14:15
C3 – PREDSTAVITVE 3 NAJBOLJ VROČIH KOMUNIKACIJSKIH PRIMEROV
14:15 - 14:55

Karsten Krämer
Izkušen direktor, ki se ukvarja s pravo povezavo med vsebino in trgovino
München, Nemčija
C3 – PREDSTAVITVE 4 NAJBOLJ VROČIH KOMUNIKACIJSKIH PRIMEROV
CASE STUDY: BOSCH
Ko hladilniki spregovorijo: Chatbot in Boscheva strategija vsebinskega marketinga
14:55 - 15:15

Michael Doukanaris
Vodja projektov in produkcije, ki obvlada krmarjenje med mnogimi projekti
London, Velika Britanija
C3 – PREDSTAVITVE 4 NAJBOLJ VROČIH KOMUNIKACIJSKIH PRIMEROV
CASE STUDY: JENNIS FITNESS
Kako zasnovati digitalni vsebinski izdelek okoli olimpijske legende
15:15 - 15:45
Osvežitev na terasi
15:45 - 16:15

Björn Owen Glad
Učitelj, mentor in ustvarjalec v stalno spreminjajočem se marketinškem trgu
Stockholm, Švedska
KOMUNIKACIJSKA ISKRENOST
BITI ISKREN: KAKO LAHKO TUDI VI SPREJMETE RESNICO IN POSTANETE JUNAK
Sodobni Robini Hoodi so začeli uresničevati svoje poslanstvo: naj komuniciranje postane stoodstotno iskreno in zaresno.
Björn bo z dobrimi in (zelo) slabimi primeri iz prakse pokazal, kako morajo biti komunikatorji danes usklajeni s sporočili svojega podjetja, biti iskreni do svojega občinstva, hkrati pa naj delajo tudi po svoji intuiciji.
To velja za vsako, tudi najmanjšo odločitev. Nonstop.
16:15 - 16:45

Primož Inkret
Specialist za razvoj sodobnih komunikacijskih orodij in spletnih rešitev
Ljubljana, Slovenija
NAZAJ/NAPREJ
NAZAJ V PRIHODNOST
Zvezdne steze, Frankenstein, Knight Rider in Trumanov šov je le nekaj filmov, ki so v naši mladosti napovedovali prihodnost, kot jo živimo zdaj. In kako prav so imeli! Preteklost nas je prehitela in v filmski umetnosti napovedala povsem konkretne tehnološke, medicinske, mobilnostne in medijske dosežke.
Kakšen film pa bi lahko posneli danes, da bi pokazali, kaj vse nas čaka v naslednjih (komunikacijskih) letih?
16:45 - 17:00
GOST PRESENEČENJA. Očenaš in zdrava ... komunikacija. Iskren, direkten, zadovoljen in srečen. V službi kreatorja, prvega ustvarjalca zgodb, ki so aktualne že več kot dva tisoč let. Vsi jih poznamo, čeprav nismo vsi del te ogromne ciljne skupine. Ne skrbite, ne bomo molili.
17:00 - 00:00
VROČA ZABAVA ZA 10. ROJSTNI DAN. Glasba, mehurčki in vse, česar se bomo do takrat še spomnili.