Piškotke uporabljamo za izboljšanje vaše izkušnje na naši spletni strani in za prikaz prilagojenega oglaševanja.

17. 04. 2019
PODELJENE NAGRADE POMP 2018
V sklopu dogodka POMP Forum je tudi lani priznana 39-članska mednarodna žirija izbrala najboljša dela na področju vsebinskega marketinga.
Na slavnostni podelitvi nagrad v Klubu CD, ki jo je vodil Klemen Slakonja, je bilo podeljenih 10 nagrad za zmagovalce v posameznih kategorijah ter ena nagrada za posebne dosežke in glavna nagrada VELIKI POMP 2018 – Projekt vsebinskega marketinga leta. To priznanje si je tokrat prislužil projekt Skriti Escape room Agencije 101 za UNICEF Slovenija. Nagrade dokazujejo, da slovenski trg premore kvalitetne in vsebinsko izvrstne projekte, ki razumejo ciljno publiko ter sledijo zastavljenim strategijam.
Kdo so lanski prejemniki nagrad POMP:
001: NAJBOLJŠI DIGITALNI MEDIJ
- Skriti Escape Room, Agencija 101 za UNICEF Slovenija
002: NAJBOLJŠI VIDEO
- Gasilci iz avta rešili ukleščenega Ceneta Prevca, Zavarovalnica Triglav
003: NAJBOLJŠA TISKANA PUBLIKACIJA
- Simply Clever, Porsche Slovenija za blagovno znamko ŠKODA
004: NAJBOLJŠE KOMUNICIRANJE NA DRUŽBENIH OMREŽJIH
- Komunikacija nove Cockte na Instagramu, Droga Kolinska
005: NAJBOLJŠI MEDIJ(I) JAVNEGA SEKTORJA, ZDRUŽENJ IN NEPROFITNIH ORGANIZACIJ
- Ambition, Slovensko-nemška gospodarska zbornica
006: NAJBOLJŠA VSEBINSKA KAMPANJA
- Gasilci iz avta rešili ukleščenega Ceneta Prevca, Zavarovalnica Triglav
007: NAJBOLJŠE INTERNO KOMUNICIRANJE
- Štacunar, Lidl Slovenija
008: NAJBOLJŠI VPLIVNOSTNI MARKETING
- Ambasador nezdravega življenja, Agencija 101 za Drogo Kolinsko
009: NAJBOLJŠA NASLOVNICA
- Preprosto, pomlad/poletje 2018, Lidl Slovenija
010: NAJBOLJŠI DIZAJN
- Preprosto, Lidl Slovenija
NAGRADA ZA POSEBNE DOSEŽKE
- Štacunar, Lidl Slovenija
VELIKI POMP
- Skriti Escape Room, Agencija 101 za UNICEF Slovenija
Čestitamo vsem nagrajencem in finalistom!