Alt

27. 09. 2019

10. POMP FORUM – HVALA VSEM!

Konferenca POMP Forum je mednarodno priznan in največji letni dogodek s področja vsebinskega marketinga v Sloveniji, ki se je letos odvil že deseto leto zapored. Na mednarodno konferenco, ki pokriva celotno regijo, vsako leto povabimo domače in mednarodne strokovnjake s področja korporativnih medijev, ki obiskovalcem skozi zanimiva predavanja predstavijo najnovejše trende vsebinskega marketinga.

Tema letošnje konference:

Leta in leta so strokovnjaki na področju vsebinskega marketinga govorili, da je dobra vsebina kralj. A v resnici vsebinski marketing ne more delovati brez konteksta, zato smo letošnja predavanja združili pod sloganom »Kontekst vsebinskega marketinga.« Pridružilo se nam je 12 predavateljev iz Evrope in ZDA, ki so spregovorili o naboru različnih tem iz sveta vsebinskega marketinga.

Program je letos otvoril Igor Savič, začetnik in eden ključnih razvijalcev ideje vsebinskega marketinga v Sloveniji, ki je z ozirom na dosežke in pridobljeno znanje v zadnjih desetih letih predstavil formulo za uspešen vsebinski marketing. Skozi celoten dan je več kot 200 obiskovalcev prisluhnilo temam, povezanim z novimi tehnologijami in umetno inteligenco, ter njihovim pomenom za vsebinski marketing, predavanjem na temo komuniciranja z različnimi generacijami, binge marketingu, o kakovostnih vsebinah in iskrenosti v komuniciranju, pa tudi nekaterim študijam primerov, ki so nas navdihnile za še boljše opravljanje našega dela. Predavanja je zaključil Primož Inkret, ki nam je s pomočjo skoka v preteklost pokazal, kaj lahko pričakujemo v prihodnjih komunikacijskih letih.

Na letošnjem odru so bili tudi:

  • Joe Pulizzi, ZDA – oče vsebinskega marketinga in ustanovitelj vodilne izobraževalne organizacije za vsebinski marketing, CMI – Content Marketing Institute je posebej opozoril na skorajšnji konec družbenih medijev, kot smo jih poznali doslej, predvsem za podjetja.
  • Peter Krmpotic, ZDA – izkušen produktni vodja, ki se je kot podjetnik kalil v Silicijevi dolini, je pokazal, kako bomo lahko nekoč dobili podatke o kupcih, ki jih danes še nikakor ne moremo.
  • Alexander Macheck, Avstrija – glavni urednik mesečnika The Red Bulletin in specialist za prilagoditev vsebine različnim trgom je na primeru omenjene revije pokazal, kako je vedno treba začeti z enim projektom in ko ta dosega cilje, lahko šele razmišljamo o dodatnih medijih in komunikacijskih orodjih. Torej korak po korak.
  • dr. Dunia Mladenić, Slovenija – strokovnjakinja na področju interneta stvari in umetne inteligence, ki svoje raziskovanje povezuje z realnimi problemi in poslovnim okoljem.
  • Carlijn Postma, Nizozemska – strateginja na področju vsebinskega marketinga, avtorica knjig, blogerka in govornica, ki ima lastno marketinško agencijo, je udeležence pozvala, naj svojo vsebino pripravljajo tako kot to delajo ustvarjalci TV-serij.
  • Björn Owen Glad, Švedska – učitelj, mentor in ustvarjalec v stalno spreminjajočem se marketinškem trgu je pozval k bolj etičnemu pristopu do komuniciranja.
  • Timothy Armoo, Velika Britanija – mlad podjetnik in pionir na področju komuniciranja z milenijci in generacijo Z. Pri rosnih 17 letih je ustanovil in uspešno prodal svoje podjetje. Udeležencem je pokazal, kako pomembno je razumeti svoje občinstvo in kako jih na preprost, a učinkovit način vključiti v marketing.
  • Nenad Senić, Slovenija – mednarodno nagrajen urednik mnogih tiskanih in digitalnih korporativnih medijev in večni ljubitelj tiskanih medijev je s svojim monologom prav tako opozoril, da če ne razmišljamo, ne poznamo svojega občinstva, potem s komuniciranjem samo zapravljamo denar, energijo in čas.
  • Karsten Krämer, Nemčija – izkušen direktor, ki se ukvarja s pravo povezavo med vsebino in trgovino. Podjetjem poskuša pokazati, kako pomemben je vsebinski marketing.
  • Michael Doukanaris, Velika Britanija – vodja projektov in produkcije, ki obvlada krmarjenje med mnogimi projekti.

Sledila je rojstnodnevna zabava za 10. rojstni dan s skupino Krajnci. Se vidimo naslednje leto, 24. 9. 2020!

Poglejte fotogalerijo.