Alt

26. 07. 2019

KAKO BO AI USTVARILA BOLJŠI VSEBINSKI MARKETING

Tehnološki napredek v vsaki industriji ustvari nove izzive – umetna inteligenca in vsebinski marketing pri tem nista izjemi.

Zaradi samoučečih se algoritmov je optimizacija spletnih strani za spletne iskalnike (SEO) postala bolj zapletena. To ustvarja občutek, da se je z vsebinskim marketingom težje pojavljati med prvimi iskalnimi rezultati, privabiti obiskovalce in, na koncu koncev, stranke. Seveda pa tehnološki napredek ne prinaša samo izzivov, ampak tudi priložnosti za tiste, ki so se želijo razviti in naučiti izkoriščati nove tehnologije.

AI bo ustvarjala boljše vsebine

Raziskovalci umetne inteligence verjamejo, da bo ta sposobna ustvariti kakovosten gimnazijski esej do leta 2026 in New York Times Bestseller do leta 2049, kot je pokazal vprašalnik, na katerega je odgovarjalo 350 specialistov s področja AI. Gartner je pred dvema letoma celo napovedal, da bodo do leta 2018 »20 odstotkov vseh poslovnih vsebin ustvarili stroji«. Associated Press je od leta 2015 že objavil tisoče vsebin, ki so bile ustvarjene popolnoma avtomatično.

Vsebinska orodja, ki izkoriščajo AI

Čeprav se ne zavedamo, je veliko orodij, ki jih že uporabljamo, zgrajenih na temeljnih načelih umetne inteligence, kot sta strojno učenje in obdelava naravnega jezika (NLP). Eno izmed mojih najljubših orodij za vsebinski marketing je Clearscope. To analizira prvih 30 rezultatov na Googlovem iskalniku za katerokoli ključno besedo ter predstavi statistike in predloge, kako spisati vsebine, ki jim bodo lahko konkurirale. To počne tudi na podlagi analizi drugih splošnih ključnih besed, ki se pojavljajo v tistih člankih, da jih lahko nato vključimo v svoje vsebine. To je izjemno pomembno, saj se Googlov iskalni algoritem po novem dosti bolj osredotoča na iskalni namen in ne prav na tiste ključne besede, ki so bile vpisane v iskalnik. To pomeni, da je polnjenje vsebin s ključnimi besedami manj učinkovito, pomembnejša je kakovost vsebine. Zaradi tega se lahko nekateri članki pojavijo med rezultati iskanja celo, če ne vsebujejo nobene iskane ključne besede, ampak samo ustrezajo namenu iskanja.

AI bo omogočila dinamično superpersonaliziranost

Ker se Googlovi in Facebookovi algoritmi vedno bolj nagibajo k promociji vsebin, ki so zelo relevantne za uporabnika, se moramo komunikatorji še bolj potruditi pri ustvarjanju superpersonaliziranih vsebin in priporočil. Z uporabo umetne inteligence lahko bolje razumemo svojo publiko in njene interese ter, ne nazadnje, kakšne oblike vsebin jih premikajo iz ene faze nakupne poti v drugo. Po podatkih ankete so komunikatorji za najpomembnejšo pridobitev umetne inteligence izbrali prav možnost zelo natančnega doseganja ciljne publike z distribucijo. Te informacije lahko na primer izkoristimo, da uporabniku ponudimo uporabnejše vsebinske predloge in nadgradnje.

Nova doba vsebine

Prihodnost SEO je bližje, kot si mislimo. Umetna inteligenca ustvarja novo obdobje superpersonaliziranih vsebin na podlagi podrobnih podatkov o uporabnikih, ki prej preprosto ni bilo mogoče. Komunikatorji, ki se bodo zanašali na staromodne trike in prijeme, bodo hitro izgubili bitko zaradi hitrega napredka algoritmov, ki bodo zmožni uporabnikom ponujati vsebine, ukrojene za vsakega posameznika. Če pa se prilagodimo in izkoristimo nove tehnologije pri pripravi boljših vsebin in vsebinskih strategij, bomo uživali obilne sadove tega novega obdobja vsebinskega marketinga.

Avtor: ERIC SIU je direktor digitalne marketinške agencije Single Grain, ki sodeluje s podjetji, kot so Amazon, Uber in Salesforce.

Besedilo je bilo v izvirniku objavljeno na impactbnd.com, celoten članek pa je dostopen v šestem Kontekstu.