Alt

Ljubljana, Slovenija

Igor Savič

Strokovnjak s kreativnimi in strateškimi odgovori na komunikacijske izzive

Language

Slovenščina

Strokovnjak, ki ponudi kreativen in strateški odgovor na zahtevne komunikacijske izzive. Urednik, manager, predavatelj in svetovalec, ki je zasnoval ter skreiral več kot 100 novih medijev. Urednik, novinar, manager, predavatelj in svetovalec, ki se zahtevnih komunikacijskih projektov loteva na podlagi strokovnih znanj in številnih izkušenj, pridobljenih preko izobraževanj v Sloveniji in tujini.

Igor Savič se z umetnostjo učinkovitega komuniciranja srečuje že vse življenje, svojo karierno pot je namreč pričel na RTV Slovenija kot novinar ter pomočnik direktorja in glavnega urednika radijskih programov, nato pa vrsto let uredniška znanja pridobival kot glavni in odgovorni urednik revije Stop in revije Glas gospodarstva. Danes je lastnik in generalni direktor komunikacijske agencije PM, poslovni mediji, ki se ukvarja s strateškim načrtovanjem komunikacijskih procesov, komunikacijskim svetovanjem in PR-om, načrtovanjem ter produkcijo sodobnih komunikacijskih orodij, novih elektronskih medijev, spletnih portalov, korporativnih revij v tiskani ali elektronski obliki, dogodkov, oglasnih kampanj, brandinga, oblikovanja celotnih grafičnih podob, designa in drugih komunikacijskih aktivnosti.

V dosedanjem delu je kreativno in komunikacijsko zasnoval in vodil izvajanje več kot 30 novih medijev, revij, časopisov, spletnih portalov in drugih medijev (Lion, Glas gospodarstva, Vid in gib, Obzornik, Kdaj&kako, Privilege, Azimut, Bilten NLB Skladi, Bilten GZS, Bilten Varis Lendava, Utrip prihodnosti, Energija exclusive, Simply Clever, MIK, Premik, Feel good magazine, Poslovna vozila Porsche Slovenija, Telemag, The Game, Čistilna naprava Domžale, Carzine, Poslovni Carzine, Obzornik International …). Igor Savič je ustanovitelj mednarodne strokovne konference s področja vsebinskega marketinga POMP Forum in ustanovitelj slovenskega združenja korporativnih medijev.