Prijava na Pomp forum

Prijave do 26. 9. 2018

Prijava

Prijava na nagrade Pomp

Prijave so zaključene!

Pridružite se več kot 4700 kolegom
in se naročite na e-novičnik z vsemi podrobnostmi o POMPU
ter nasveti in primeri iz sveta vsebinskega marketinga.

RAVNANJE Z OSEBNIMI PODATKI IN PRIVOLITVE

Zagotavljamo, da bomo vse vaše podatke varovali ter ravnali z njimi v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07) (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, št. 109/12, 110/13, 40/14 – ZIN-B, 54/14 – odl. US, 81/15 in 40/17) in Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov. Podatke bo družba PM d.o.o., hranila do preklica. Vaše podatke bomo uporabljali samo za namen, ki ste ga izbrali ob registraciji. Podatkov ne bomo posredovali tretjim osebam, razen pogodbenim izvajalcem, s katerimi imamo sklenjeno pogodbo o varovanju osebnih podatkov in ki so pogodbeno zavezani k istim standardom varovanja osebnih podatkov kot mi. Skladno z veljavno zakonodajo lahko zahtevate vpogled, popravek ali izbris lastnih osebnih podatkov.
Zahtevek za vpogled, popravek in izbris lastnih podatkov lahko pošljete na elektronsko pošto info@p-m.si.

O pompu

POMP utrinki zadnjih osem let
Kaj o POMPU pravijo drugi?

Predavatelji 2018

 
 

Program 2018

7.30-8.30

Prevzem akreditacij, jutranja kava in topli rogljički

8.30–9.00

Uvodni pozdrav

IGOR SAVIČ & PRIMOŽ INKRET, PM, POSLOVNI MEDIJI, Slovenija

DOBRODOŠLI V SODOBNEM KOMUNIKACIJSKEM EKOSISTEMU

Uporabne in koristne vsebine ter mediji, razumevanje in spoštovanje uporabnikov ter uporaba novih komunikacijskih in medijskih tehnologij –je danes to vsebinski marketing?
9.05–9.50

Glavno predavanje

RON TITE, CHURCH+STATE, Kanada

KONEC VSEBINSKEGA MARKETINGA. VZPON VSEBINSKIH KOMUNIKATORJEV

Vsebinski marketing in oglaševanje sta končno eno. Vse je oglas. Vse je vsebina. Ron bo na duhovit in pronicljiv način prikazal poenostavljen pristop, ki se ga morajo naučiti komunikatorji, da bodo (še bolj) uspešni.
9.55–10.20

Najnovejši trendi v avtomobilski industriji

CHRISTIAN STEIN, SEAT S.A., Španija

KAKO LAHKO UREDNIŠKA VSEBINA PRISPEVA H GLOBALNI KOMUNIKACIJSKI STRATEGIJI?

Vsebinski marketing ali marketing vsebine? Nov način spopadanja z vsebino za povečanje prepoznavnosti. Christian bo razkril, kako ustvarjajo vsebino pri SEAT-u in kako merijo svoj uspeh.
10.25–10.55

Digitalno oblikovanje

DUŠAN STRAKA, C3, CREATIVE CODE AND CONTENT, Nemčija

ČAS VAŠEGA KUPCA JE DRAGOCEN: ZLATA VREDNA DIGITALNA PLATFORMA NEMŠKIH ŽELEZNIC

Vse o zahtevnem procesu nastajanja prototipa spletnega mesta za nemške železnice, pri katerem jim je v celovito vsebinsko izkušnjo uspelo povezati številna in med seboj povsem različna področja.
10.55–11.20

Kava, oreščki in novi ljudje

11.25–11.50

Digitalno: tehnologija

URBAN PFEIFER, PM, POSLOVNI MEDIJI, Slovenija

KAJ JE PREJ, VSEBINA ALI TEHNOLOGIJA? ODLOČITE SAMI V ŽIVO!

Pogosto imamo občutek, da nas tehnologija prehiteva. Ali vsebina prehiteva tehnologijo? Na interaktivnem predavanju tehnološkega geeka se boste na podlagi utemeljenih dejstev in raziskav lahko odločili kar sami.
11.55–12.25

€ € €

MICHEL LIBENS, PROPAGANDA, Belgija

PROJEKTI VSEBINSKEGA MARKETINGA Z MAJHNIM BUDŽETOM

Vsi že dobro poznamo primere iz sveta vsebinskega marketinga, kot so Red Bull, American Express, Marriott Hotels … Ampak kaj nam bodo tako veliki, če živimo v majhni državici? A iz velikega lahko nastane majhno. Michel bo pokazal, kako je vsebinski marketing pravi blagoslov za podjetja z manjšimi proračuni.
12.30–13.55

Kosilo nad mestom

14.00–14.30

Vsebina in etika

LAZAR DŽAMIĆ, FAKULTETA ZA MEDIJE IN KOMUNIKACIJE, Srbija

ŠTIRJE JEZDECI DIGITALNE ETIČNE APOKALIPSE

Vsi govorimo le o rezultatih digitalnih kampanj. Pa kdo pomisli, kakšna je etična in družbeno koristna plat uspešne vsebine? Izpostavili bomo štiri velike, ki imajo neposreden vpliv na relevantnost medija, ter njihovo družbeno in politično vedenje. Zakaj moramo biti nanje pozorni in kaj nam sploh hočejo sporočiti?
14.35–15.20

Raziskovalni pogled

REBECCA LIEB, KALEIDO INSIGHTS, ZDA/Grčija

GLOBALNA STRATEGIJA VSEBINSKEGA MARKETINGA. TO BO NEKAJ VELIKEGA!

Raziskovanje trendov vsebinskega marketinga še nikoli ni bilo tako zanimivo. In še nikoli ni bilo tako polno disciplin, ki bodo slej kot prej doletele tudi vse nas! Najnovejša raziskava, opravljena med marketinškimi direktorji največjih blagovnih znamk, prinaša velik razmislek.
15.25–15.55

Novo in pomembno

LUKAS KIRCHER, C3, CREATIVE CODE AND CONTENT, Nemčija

NASLEDNJI VAL VSEBINSKEGA MARKETINGA: D2C

Velika podjetja po svetu so živčna zaradi podjetij, ki temeljijo na D2C. Za kaj gre? In zakaj morate to poznati tudi vi? Odgovore dobite na POMP Forumu.
16.00–16.25

Resnica

MIKEY MOOGUIRE, WUNDERGROUND MUSIC, Irska

RESNIČNA ZGODBA O LAŽNIH NOVICAH

Lagati pomeni ...
16.30–16.55

Navdihujoče - GOST PRESENEČENJA

  

NEVERJETNE PODOBE

Podobe sveta si vsak predstavlja drugače. Zato ima vsaka vsebina svojo specifično zgodbo. A katera je tista najbolj resnična?.
17.00–17.45

Slavnostna podelitev nagrad POMP

19.00-

Vroča after zabava ... bo! (Več kmalu.)

Novice

Udeleženci

 

Partnerji