2014:

V postelji
z vsebino

Nagrajenci

Veliki pomp 2014 - vsebinski marketing projekt leta

Zavarovalnica Triglav

Obrazložitev žirije

Odločitev, komu podeliti glavno nagrado, je padla v nekaj minutah. To veliko pove, kakšen vtis je celostni projekt Zavarovalnice Triglav, ki ga načrtujejo in izvajajo različne interne in zunanje skupine ljudi, pustil na žirijo. Beri naprej

Jasno je nekaj. Zavarovalnica Triglav želi komunicirati, znotraj podjetja in z zunanjimi javnostmi, in to na človeku prijazen in sprejemljiv način. Vidi se napredek, ki se bo po pričakovanjih slej kot prej izrazil tudi v pripravi manjkajoče celostne strategije vsebinskega marketinga. Izpostavili bi, da je Zavarovalnica Triglav dobrodošel primer podjetja, ki očitno zaupa svojim ljudem, interno in zunanjim kreativcem. Zavarovalnica Triglav si zato brez kakršnihkoli pomislekov zasluži VELIKI POMP. Zapri

Najboljša aplikacija

POMP 2014: Preizkusi svoje RS čute, Škoda – Porsche Slovenija

Obrazložitev žirije

Aplikacija na Facebooku je bila zastavljena z jasnim fokusom in targetiranjem specifične ciljne skupine. Gre za nadgraditev digitalne izkušnje s preizkusom v realnem svetu. Beri naprej

Dogodek kot nadgradnja aplikacije je omogočil izredno močno izkustveno vpletenost, hkrati pa so na Škodi prek spletne aplikacije opravili predselekcijo, ki je izkušnjo omogočila le tistim najbolj zavzetim, najbolj zainteresiranim, ki so resnični oboževalci najbolj športnega vozila Škoda. V ospredju je bila kakovost, in ne količina zbranih podatkov, ki na tak način omogoča uporabo podatkov o uporabnikih za nadaljnji razvoj marketinških aktivnosti. Zapri

Najboljše letno poročilo

Posebna pohvala: Poročilo o omrežni varnosti za leto 2013, SI-CERT

Obrazložitev žirije

Gre za zanimivo letno poročilo, ki nastaja z drugačnimi nameni kot letna poročila podjetij, ki morajo nastati že po zakonu in ki morajo v finančnem delu upoštevati določena zakonska določila. Beri naprej

Žirija posebej pozdravlja kreativno kuverto, ki prav tako pripoveduje zgodbo –glavno sporočilo letnega poročila. SI-CERT s svojim letnim poročilom in drugimi orodji v okviru svojega celostnega projekta vsebinskega marketinga vse bolj gradi kompetenco na področju varnosti na spletu, med strokovnjaki in mediji, ter tako opravičuje svoj obstoj. Zapri
Poročilo

POMP 2014: »Ohranjamo smer – dobičkonosnost, varnost« Letno poročilo Skupine Triglav 2013, Zavarovalnica Triglav

Obrazložitev žirije

Žal gre za edino letno poročilo med prijavljenimi, ki vsaj nakazuje, da podjetje razmišlja tudi o prihodnosti in letnega poročila ne izdaja samo zato, da pokaže, kaj so storili v minulem letu. Beri naprej

Investitorji, finančniki in druge zainteresirane javnosti organizacije namreč ne vrednotijo le po golih številkah, temveč tudi po načinu razmišljanja o prihodnosti, o vrednotah podjetja. Letno poročilo Zavarovalnice Triglav je temu še najbliže, predvsem z vizualno zgodbo, rdečo nit letnega poročila, ultramaratonca Davida Kadunca, ambasadorja Triglav teka, ki udejanja tek na dolge proge, izjemno vzdržljivost, vztrajnost, usmerjenost na cilj. Zapri
Letno poročilo

Najboljša naslovnica

Posebna pohvala: ISIS, št. 3/marec 2014, Zdravniška zbornica Slovenije

Obrazložitev žirije

Naslovnica strokovne revije, namenjene članom Zdravniške zbornice, je vsekakor eno od letošnjih pozitivnih presenečenj. Dodelan vizualni koncept, ki cilja na znano ciljno skupino in v njej vzbuja radovednost. Beri naprej

Mikrofotografija na prvi pogled deluje kot umetniško delo, njena razlaga pa povzroči »aha« trenutek. Zapri

POMP 2014: Obzornik, št. 9/oktober 2013, Zavarovalnica Triglav

Obrazložitev žirije

Med vsemi prijavljenimi naslovnicami gre za najbolj dodelan in najbolje izveden vsebinsko-oblikovni koncept. Izvirna ilustracija jasno pripoveduje zgodbo. Dobro so vidni elementi blagovne znamke, o kateri zgodba z naslovnice govori, pa tudi elementi, povezani z Zavarovalnico Triglav. Beri naprej

Ta naslovnica dokazuje, kako mora biti vsak element korporativnega medija dobro načrtovan, da lahko celostno dosega učinke. Dober načrt pa je treba tudi profesionalno izvesti. Zapri

Najboljše komuniciranje na družbenih omrežjih

Posebna pohvala: Lidl Slovenija

Obrazložitev žirije

Izdelan uredniški koncept prodornega trgovskega podjetja v Sloveniji, razumevanje osnovnih razlik med družbenimi mediji, vključevanje oboževalcev v soustvarjanje vsebine, povezovanje z vplivneži, predvsem pa integracija komuniciranja na družbenih medijih z vsebino z drugih Lidlovih kanalov, vključno z oglaševanjem. Beri naprej

Kot bi moralo biti. Da merjenja učinkov tudi za potrebe planiranja in pripravljanja vsebine, niti ne omenjamo. Člani žirije iz vsega tega v prihodnosti pričakujejo razvoj ene res velike zgodbe, o kateri se bomo še veliko pogovarjali in jo občudovali. Zapri
Facebook 

POMP 2014: Nosečka Mg, Atlantic Grupa

Obrazložitev žirije

To, da se podjetje odloči o eni izmed svojih blagovnih znamk komunicirati z natančno definirano ciljno skupino na samo enem kanalu, na Facebooku, in da to počne več kot učinkovito, je dokaj nenavadno. Beri naprej

Ta Facebook stran je polna vsebine, uporabne za nosečnice in mlade mamice. Pri tem ne skrivajo, da gre za Donat Mg. Podoba te blagovne znamke je ves čas jasno prisotna, ni pa vsiljiva. Vse na tej globalni Facebook strani je izjemno dobro premišljeno: uporabno, zabavno, čustveno. Prodajni rezultati sledijo aktivnemu komuniciranju in na vseh trgih rahlo rastejo. Skratka, zadeve so se lotili resno in odločno, predvsem pa vsebinsko! Zapri
Facebook 

Najboljši digitalni medij

Posebna pohvala: Telemag, Telemach

Obrazložitev žirije

Telemag še naprej ostaja na ravni najboljših svetovnih digitalnih multimedijskih revij. Vsebinska in oblikovna zasnova sledita zastavljenim ciljem in sta tudi usklajeni s sporočili in podobo podjetja. Beri naprej

Vsebina je ekskluzivna, relevantna in tudi zelo zabavna. Zato je Telemag učinkovit – številke so zelo impresivne. Šolski primer vsebinskega marketinga. Zapri
http://www.telemag.si.si 

POMP 2014: Zaobljuba.si, ENKI

Obrazložitev žirije

Pa kaj če obstaja Pinterest, ki je tako ali tako najbolj učinkovit predvsem med Američankami! Zakaj ne bi lansirali svojega portala, ki točno ve, kateri problem rešuje, ki točno ve, komu je namenjen, in je temu ustrezno tudi načrtovan? Beri naprej

V vsebinskem marketingu vse bolj govorimo, naj natančno definirana ciljna skupina uživa vsebino, naj ta v njej vzbuja določena čustva. In Zaobljuba.si počne prav to. Vizualna podoba je več kot odlična in med prijavljenimi brez konkurence. Žirija v Zaobljubi.si vidi velik poslovni potencial. Sanjarnica postaja realnost. Zapri
www.zaobljuba.si 

Najboljši medij internega komuniciranja

POMP 2014: Metalurg, Impol

Obrazložitev žirije

Gre za revijo, ki po celostni prenovi očitno dosega glavne cilje, kot so informirati, povezovati in zabavati delavce skupine Impol, tj. po večini mlade moške s podeželja. Člani žirije so iskreno občudovali vizualno podobo revije, ki spominja na moške lifestyle revije, s to razliko, da so zvezde te revije z zgodbami in vizualno delavci Impola. Beri naprej

Žirija dodatno pozdravlja, da je vsebina prirejena bralcu in da se ne lotevajo zgolj poslovnih vprašanj, temveč na simpatičen in nevsiljiv način tudi tem, ki so za to populacijo relevantne, kot sta alkoholizem in očetovstvo. Zapri

Najboljša tiskana revija

Posebna pohvala: Azimut, UniCredit Banka Slovenija

Obrazložitev žirije

Člani žirije posebej pozdravljajo, da je Azimut že od začetka izhajanja ekskluzivno namenjen le prejemnikom revije. Njene vsebine ne morete najti nikjer drugje. Beri naprej

Pohvalno je tudi merjenje učinkov z zunanjo neodvisno agencijo oz. učinki, ki so zavidanja vredni, še posebno če se zavedamo, da gre za zelo zahtevno ciljno skupino, ki na svojo mizo prejme ogromno publikacij. Še več. Revija je postala samosvoja blagovna znamka UniCredit Banke. Kot je izjavil eden izmed članov žirije, Azimut bi moral dobiti nagrado za življenjsko delo. Zapri

POMP 2014: Naložbenik, Zavarovalnica Triglav

Obrazložitev žirije

Časopis, ki med vsemi finalisti daleč najbolj izstopa po oblikovni zasnovi in prelomu – po mnenju žirije je časopis oblikovno popoln. Vabi k branju in več kot očitno je, da je v besedila vloženega veliko premišljenega dela. Beri naprej

V njem je vsak članek nevsiljivo, a vidno in smiselno povezan s produktom Zavarovalnice Triglav, kar je težko doseči. Časopis Naložbenik je tako dober, da je le ena izmed dveh prijav v vseh kategorijah skupaj, ki je celotno žirijo povsem prevzel. Zapri