2012:

Poslovni mediji
prihodnosti

Nagrajenci

Kontinuirano in celovito vsebinsko komuniciranje z izbrano ciljno skupino

DM, Drogerie markt d.o.o.

Obrazložitev žirije

Velikokrat so aktivnosti vsebinskega marketinga skrite širši javnosti in podobno je tudi pri projektu dm babybonus. Nosečnice in mlade mamice z otroci do 3. leta starosti so ozka, a za dm očitno zelo pomembna ciljna skupina, ki jo sistematično nagovarja. Beri naprej

Tako z vsebinskimi orodji, prilagojenimi za različno obdobje oz. potrebe otroka in matere, kot je knjižica nasvetov za razvoj otroka v določenem obdobju, kot tudi dodatnimi darili in kuponi za popuste. Celovit pristop z jasno strategijo in zagotavljanjem vsebinske dodane vrednosti postavlja vzor in izziv za celotno trgovsko branžo. Zapri

Celovit pristop k vsebinskemu marketingu

Akrapovič, d.d.

Obrazložitev žirije

Eden od pomembnih dejavnikov uspešnosti podjetja Akrapovič je razumevanje, kako pomembna je celovita, vsebinsko bogata komunikacija s kupci, partnerji in drugimi deležniki. Beri naprej

To se kaže tudi v izjemno kakovostni reviji, ki izhaja v tiskani in digitalni verziji, pravkar pa nastaja še aplikacija za iPad. Tiskana verzija izhaja v angleščini, nemščini in kitajščini, v skrajšani obliki pa še v italijanščini in francoščini. Podjetje Akrapovič in agencija Korpmedia vesta, kaj je dober vsebinski marketing. Zapri

Digitalna revija

Pomp 2012: Telemag, Telemach d.o.o.

Obrazložitev žirije

Le katero podjetje ima na voljo več kakovostnih vsebin kot Telemach, ponudnik televizije in interneta ter fiksne in mobilne telefonije. Pogumna odločitev za napredno digitalno vsebinsko platformo  v obliki revije na spletu in iPadu, ter strateška integracija z vsemi ostalimi komunikacijskimi aktivnostmi, sta prinesli neverjetne rezultate. Beri naprej

Več kot 10.000 rednih bralcev revije navdušujejo povsem ekskluzivne vsebine lastne produkcije, kot tudi interaktivna predstavitev vrste vsebin, ki jih Telemach ponuja. Napreden koncept, kot tudi rezultati uvrščajo Telemag med najboljše svetovne korporativne digitalne revije. Zapri

POMP 2014: Obzornik, št. 9/oktober 2013, Zavarovalnica Triglav

Obrazložitev žirije

Med vsemi prijavljenimi naslovnicami gre za najbolj dodelan in najbolje izveden vsebinsko-oblikovni koncept. Izvirna ilustracija jasno pripoveduje zgodbo. Dobro so vidni elementi blagovne znamke, o kateri zgodba z naslovnice govori, pa tudi elementi, povezani z Zavarovalnico Triglav. Beri naprej

Ta naslovnica dokazuje, kako mora biti vsak element korporativnega medija dobro načrtovan, da lahko celostno dosega učinke. Dober načrt pa je treba tudi profesionalno izvesti. Zapri

Izviren vsebinski pristop

Pomp 2012: Zeleni zabojček, Podjetje Čarna d.o.o.

Obrazložitev žirije

Velikost ni pomembna, vsaj ne pri vsebinskem marketingu, saj je koncept vsebinskega nagovora primeren tako za multinacionalke, regijska podjetja, kot tudi mikro podjetja oz. posameznike. Beri naprej

Dokaz vsebinske odličnosti, izvirnost in osebnega ter hudomušnega stila pisanja je tedensko elektronsko sporočilo vsem obstoječim in potencialnim strankam za zabojček ekoloških živil. Prav tako naročniki ob dostavi prejmejo tudi enostaven, pa vendar vsebinsko bogat list oz. medij, ki informira o aktualnih zakulisnih dogajanjih, hkrati pa podaja koristno vsebino v obliki receptov in nasvetov za uporabo. Zapri

Tiskana revija

Pomp 2012: Maxi, Mercator d.d.

Obrazložitev žirije

Ob  praznovanju 40. obletnice Maximarketa so se pri podjetju Mercator d.d. odločili  tudi za učinkovitejšo  marketinško strategijo. Osnova je bila neposredna komunikacija z obstoječimi člani Maxi kluba, obiskovalci in dobavitelji. Beri naprej

Osrednjo vsebinsko komunikacijo je prevzela nova revija Maxi. Narediti dobro, vsebinsko bogato in lepo revijo, ki ne podleže skušnjavi bolj ali manj odkritega oglaševanja, ampak ve, da je veliko bolj pomembno bralcem pripraviti uporabne in koristne informacije, je zahtevna naloga. Ljubljanski  Maximarket in agencija Tehnis se tega dobro zavedata. Zapri

Posebno priznanje: In-Flight magazine, Adria Airways d.d.

Obrazložitev žirije

V slovenskem medijskem  prostoru že od leta 1988 nastaja izvrstna korporativna revija, ki je lahko vzor tako slovenskim, pa tudi marsikateremu tujemu podjetju. Beri naprej

Včasih se vprašamo, če podjetje sploh ve, kako lepo, zanimivo in vsebinsko bogato revijo pripravlja, in kakšne marketinške priložnosti ji ponuja. Da bi jih spomnili in hkrati spodbudili, da nadgradijo svojo strategijo vsebinskega marketinga tudi v digitalnem okolju, jim podeljujemo posebno priznanje. Zapri