Deli:

     

4 ZAPOVEDI UČINKOVITEGA KOMUNICIRANJA NA DRUŽBENIH MEDIJIH

Komuniciranje na družbenih medijih se marsikomu zdi otročje lahko, »pa saj to zna vsak«, in potem urejanje Facebook profila prevzame kar gospod hišnik. Napaka! Danes so družbeni mediji samostojna in zelo kompleksna znanost. Zahtevajo odlično obvladanje lastnosti vsakega kanala posebej, neprestano sledenje novim trendom, poznavanje tipov in navad uporabnikov, dovršeno distribucijo in vrhunsko vsebino, s katero bomo dosegali svojo ciljno publiko. Priznajmo, da gospod hišnik tega na žalost ne zmore. Stian Reinhartsen, življenja in energije poln mladenič, ustanovitelj Reinhartsen Media, vodilne norveške agencije na področju družbenih medijev, ter predavatelj na letošnjem POMP Forumu, je z nami delil 4 ključne točke, ki jih morate upoštevati pri komunikaciji z mladimi na družbenih medijih.

 

1. Ni pomembna količina, pomembni so cilji

Uporabljajte primeren ton in kanal komunikacije.

Kadar komunicirate z mladimi, komunicirajte tako, kot to počnejo oni.

Če do mladih dostopate po družbenih medijih, je obvezna izbira pravih kanalov. Najbolje, da se vprašate, na katerih, kje, kdaj in kako se bo vaša znamka pojavljala v povezavi s tem, kje je največ vašega ciljnega občinstva. Lahko se izkaže, da je za vas primeren le en kanal, lahko več. Da boste lahko navezali pristne stike in dosegali zastavljene cilje, morate ugotoviti, kaj vaši publiki najbolj leži na duši.

Vse skupaj je malo odvisno od starosti, veliko pa od vašega produkta/projekta in predanosti.

Kako jih najdete? Danes imate na voljo ogromno statističnih podatkov, ki vam namigujejo, kje je vaša publika in kako jo najbolje doseči.

 

2. Bodite na tekočem

Nihče ni rekel, da morate biti Bieberjev fan številka ena, a pri poklicu, ki ga opravljate, je sledenje popularni kulturi ključ do vašega uspeha. Če na primer poznate in spremljate sestre Kardashian, lahko to pomeni odskočno desko, idejo za vsebino, s katero boste lažje dosegali svoje ljudi.

Pomembno je, da svoji publiki pokažete, da ste vseskozi na tekočem z dogajanjem. To bo vašo znamko okrepilo in jo naredilo relevantnejšo za mlajše generacije.

 

3. Pot do uspeha sta kreativnost in kvaliteta

Bodite kreativni in zanimivi. Dobra vsebina je kraljica. Kar prileti z vaše tipkovnice, naj bo vedno visokokakovostno, saj že malo slabše ni vredno distribucije. Šokirajte in prepričajte s kvaliteto in informacijami vsaj dvakrat tedensko!

Z online komunikacijo poskrbite, da se bo o vas govorilo tudi offline.

 

4. Ne samo govoriti, pogovarjajte se

Bodite avtentični in ne "bluzit". Mladi so prebrisani in vas lahko hitro razkrinkajo, pripeljejo na rob obupa. Relevantno vsebino poskušajte narediti še bolj zanimivo in privlačno.

Pri navezovanju komunikacije z mladimi je včasih lahko zelo težko, edino zdravilo za to sta izvirnost in pristnost. Pomembno je, da se z njimi pogovarjate, jim pustite spregovoriti, jih poslušate in ne nazadnje upoštevate njihove želje. To lahko med vami in vašo ciljno publiko oblikuje močno vez in medsebojno sodelovanje.

Med drugim ne pozabite na dobro izkušnjo, ki jo mora vaša znamka vaši stranki zagotavljati na vseh področjih, saj prisotnost na družbenih medijih ne zadošča.

 

 

 

Deli: