Deli:

     

POLIGON VSEBINSKEGA MARKETINGA NA 9. POMP FORUMU

Konferenca POMP Forum je največji letni dogodek s področja vsebinskega marketinga v Sloveniji, ki se je letos odvil že deveto leto zapored. Gre za mednarodno konferenco, ki pokriva celotno regijo. Vsako leto na dogodek povabimo izjemne domače in mednarodne strokovnjake s področja korporativnih medijev, ki udeležencem v zanimivih predavanjih predstavijo najnovejše trende vsebinskega marketinga.

Tema letošnje konference

Pri vsebinskem marketingu se vedno znova in znova srečamo z ovirami in izzivi, ki jih moramo s kreativnostjo in tehničnim znanjem premagati. Zato smo letošnja predavanja združili pod sloganom »Poligon vsebinskega marketinga.« Na postajah poligona smo se srečali z različnimi področji, o katerih je spregovorilo 11 predavateljev iz Evrope in Severne Amerike.

Predavanja je otvoril Ron Tite, kanadski kreativec in ljubitelj dobrih vsebin: »Da boste v komunikaciji uspešni, morate najti bistvo, zakaj delate to, kar delate. Potem morate to jasno povedati - po možnosti z besedami in na način kot mislite. Za tem je na vrsti delo. Spravite ideje v dejanja, postavite cilje in korake do njih, a nujno, nujno je, da ne pozabite prvih dveh korakov.«

O uredniških vsebinah, etičnem vidiku v marketingu, globalnih strategijah, digitalnih platformah, projektih z majhnim budžetom, tehnoloških dilemah in o novem valu vsebinskega marketinga je prisluhnilo več kot 200 udeležencev.

Kot zadnji od predavateljev je polno dvorano navdušil Mikey Mooguire, ki je z realnimi primeri dokazal, da je tudi »fake news« prava novica.

 

Na letošnjem odru so bili tudi:

  • Rebecca Lieb, ZDA – specialistka za digitalni marketing, vsebinske strategije in konvergentne medije.
  • Michel Libens, Belgija – strasten zagovornik strategij vsebinskega marketinga. Multipraktik na področju založništva in marketinga.
  • Lukas Kircher, Nemčija – vrhunski strateg in vizionar na področju komunikacij. Soustanovitelj vodilne agencije za vsebinski marketing C3 Creative Code and Content.
  • Dušan Straka, Nemčija – kreativni direktor digitalnega oddelka, čigar spletne strani obišče pol milijarde uporabnikov na mesec.
  • Lazar Đamić, Srbija – priznani digitalni in kreativni strateg, ki je prihodnost vsebinskega marketinga napovedal že leta 1999 v Londonu.
  • Urban Pfeifer, Slovenija – izkušen vodja oddelkov za razvoj. Spletni razvijalec, ki nam bo razkril povezavo med tehnologijo in vsebino.
  • Christian Stein, Francija – direktor globalnih komunikacij in odnosov z javnostmi pri avtomobilski znamki SEAT. 
  • Igor Savič in Primož Inkret, Slovenija – direktorja agencije PM, poslovni mediji                                                                                                                                    

Na predzadnji postaji poligona vsebinskega marketinga, po katerem smo se sprehodili danes, je udeležence pričakal skriti gost. Arne Hodalič, priznan slovenski fotograf, ki s svojim pristopom gleda na vsebine z drugega zornega kota in svoje misli zajema v formate, ki povedo več kot 1000 besed.  

 

Podelitev nagrad POMP

V sklopu dogodka je tudi letos priznana 39-članska mednarodna žirija izbrala najboljša dela na področju vsebinskega marketinga. Na podelitvi, ki jo je vodil Klemen Slakonja, je bilo podeljenih 10 nagrad za zmagovalce v posameznih kategorijah ter ena nagrada za posebne dosežke in glavna nagrada VELIKI POMP 2018 – Projekt vsebinskega marketinga leta. To priznanje si je letos prislužil projekt Skriti Escape room Agencije 101 za UNICEF Slovenija. Nagrade dokazujejo, da slovenski trg premore kvalitetne in vsebinsko izvrstne projekte, ki razumejo ciljno publiko ter sledijo zastavljenim strategijam. 

Se vidimo na POMP Forumu 2019!

Deli:

     

Novice