Deli:

     

Kako bo umetna inteligenca ustvarila boljši vsebinski marketing?

Avtor članka je Eric Siu, direktor digitalne marketinške agencije Single Grain, ki sodeluje s podjetji, kot so Amazon, Uber in Salesforce. Pravi, da tehnološki napredek v vsaki industriji ustvari nove izzive in umetna inteligenca ter vsebinski marketing pri tem nista izjemi.

AI bo ustvarjala boljše vsebine

Raziskovalci umetne inteligence verjamejo, da bo ta sposobna ustvariti kakovosten gimnazijski esej do leta 2026 in New York Times Bestseller do leta 2049. Če dvomite, da bi bil računalnik zmožen napisati dobro vsebino, ki bi vplivala na čustva bralca, imate prav. Tehnologija še ni na tej stopnji. Najboljše vsebine še vedno, vsaj delno, spišejo ljudje. 

 

AI lahko optimizira vašo vsebinsko strategijo

Eden izmed največjih izzivov vsebinskega marketinga je odgovoriti na ključna vprašanja, kot so,

kakšen tip vsebin si želijo moje stranke, kako premaknem stranke z ene stopnje prodajnega lijaka na drugo … Ustaljena metoda je analizirati podatke in razviti persone, umetna inteligenca pa ponuja alternativo, ki bi na ta vprašanja odgovorila bolje kot kadarkoli prej brez vsega dodatnega načrtovanja. Umetna inteligenca lahko analizira promet na spletni strani, e-poštno komunikacijo in interakcije na družbenih medijih ter iz vseh podatkov ustvari dosti natančnejši profil naše ciljne publike in njenih preferenc. 

 

AI bo izboljšala atribucijske modele

Problem, s katerim se srečujejo komunikatorji, je tudi merjenje učinkovitosti vsebin pri konverzijah globlje v prodajnem lijaku. Z drugimi besedami – katere vsebine so dejansko pripomogle k prodaji in opravljeni konverziji. Večina atribucijskih modelov pripiše konverzijo na podlagi metode »last-touch« (metoda zadnjega dotika, op. p.), kar pomeni, da pripiše celotno zaslugo za konverzijo zadnjemu kliku uporabnika. Težava se pojavi, ker večina uporabniških poti do konverzije ni tako preprosta. Uporabniki so ponavadi z znamko v stiku večkrat, preden se odločijo za nakup.

 

AI bo omogočila dinamično superpersonaliziranost

Ker se Googlovi in Facebookovi algoritmi vedno bolj nagibajo k promociji vsebin, ki so zelo relevantne za uporabnika, se moramo komunikatorji še bolj potruditi pri ustvarjanju superpersonaliziranih vsebin in priporočil.

Z uporabo umetne inteligence lahko bolje razumemo svojo publiko in njene interese ter, ne nazadnje, kakšne oblike vsebin jih premikajo iz ene faze nakupne poti v drugo. 

 

Unikatne izkušnje

Pristajalne strani in predlogi izdelkov so dober začetek, kaj pa, če bi bili sposobni bralcem ponuditi popolnoma drugačno izkušnjo glede na njihov profil? Z drugimi besedami: kaj, če bi lahko vsakemu bralcu pokazali nekaj novega in pripravljenega popolnoma unikatno zanj? Morda vas bo presenetilo izvedeti, da se to že dogaja, ampak če ste aktivni na Facebooku, ste morda že videli kakega od personaliziranih videov.

Seveda se bo ta tehnologija morala še razvijati, preden bo umetna inteligenca sposobna pisati članke z ničle, vendar je potencialna kombinacija obeh tehnologij skoraj strašljiva. Seveda bomo še vedno potrebovali urednika, vendar bodo računalniki večino dela prevzeli hitreje, kot si lahko predstavljamo.

 

Nova doba vsebine

Prihodnost SEO je bližje, kot si mislimo. Umetna inteligenca ustvarja novo obdobje superpersonaliziranih vsebin na podlagi podrobnih podatkov o uporabnikih, ki prej preprosto ni bilo mogoče.

Komunikatorji, ki se bodo zanašali na staromodne trike in prijeme, bodo hitro izgubili bitko zaradi hitrega napredka algoritmov, ki bodo zmožni uporabnikom ponujati vsebine, ukrojene za vsakega posameznika. Če pa se prilagodimo in izkoristimo nove tehnologije pri pripravi boljših vsebin in vsebinskih strategij, bomo uživali obilne sadove tega novega obdobja vsebinskega marketinga.

Deli:

     

Novice