Deli:

     

Kaj imajo skupnega vsebinski marketing in lego kocke?

Boštjan Sukič, direktor digitalnih storitev v agenciji PM, poslovni mediji obožuje lego kocke. Pravi, da smo z njimi lahko kdorkoli in delamo karkoli – tudi razlagamo zelo kompleksne zadeve, kot je to, kaj pravzaprav počnemo v službi. V svoj delovni vsakdan je s pomočjo lego kock popeljal tudi svojega sina. Zaupal nam je, kaj je nastalo.

Legice so najboljša igrača za vse generacije. Omogočajo pristno interakcijo med otroki in odraslimi, kar je še posebej pomembno danes, v času različnih igralnih pomagal in tehnoloških naprav. In ne le to: svobodni kreativni duh vseh starosti lahko iz lego kock dejansko naredi vse, kar želi, saj omogočajo nešteto kombinacij.

Potrebna je le ideja

Ko sva se tako nekega nedeljskega popoldneva s takrat petletnim sinom igrala z lego kockami, sem ob tem nehote pomislil na službo in izzive, ki jih imamo pri pojasnjevanju kompleksnosti naših marketinških in vsebinskih aktivnosti.

Tako sva začela sestavljati – najprej kocke, ki so predstavljale naročnikove lastne spletne medije, in nato kocke, ki so bile nič manj kot lastna družbena omrežja. Okrog sva zgradila distribucijske poti in aktivnosti na tujih medijih, vključila še aktivne spletne servise, remarketing, lastne revije in spletna mesta, lastne baze potencialnih kupcev in preostale kocke, ki sestavljajo moj delovni vsakdan in vsakdan mojih kolegov. Nastal je legogram organizacije in celote integriranega marketinga pri našem naročniku.  

Tej pisani oprijemljivi strukturi sva vdahnila še poslovno-strateško-vsebinsko logiko, kot se dejansko redno izvaja za enega od naših naročnikov. Vsaka barva tako predstavlja eno od zgoraj omenjenih aktivnosti, medijev in orodij, hkrati pa prikazuje njihovo medsebojno povezanost. Povezave so logične in jih lahko pojasnimo na primeru iz vsakdanje prakse.

Konkretna celota

Kako torej petletnemu otroku pojasniti, kaj ati počne v službi in kaj počnejo njegovi sodelavci, s katerimi tako pogosto klepeta po telefonu in jih malček že pozna po imenu? Pravzaprav na enak način kot direktorjem marketinga ali komurkoli drugemu – na primeru iz prakse!

Na hrbtno stran lego strukture, ki sva jo zgradila, sva tako na posamezna mesta postavila še vse nas, specialiste: urednike, oblikovalce, spletne stratege, vodje projektov, programerje, »big data specialiste« in druge s posebnimi znanji, ki so potrebna za uspešen celovit marketinški pristop.

To niso le lego policisti, kavboji in balerine, ampak ljudje z imenom in priimkom ter natančnim opisom njihovega dela oziroma prispevka k delovanju celotne strukture. Tako lahko tudi petletni otrok razume, da to, kar počnemo, ni nič imaginarnega, ampak zelo konkretna celota, ki jo lahko dejansko primemo v roke in vidimo njene učinke.

Ta legogram je med drugim navdušil veliko agencijo v Nemčiji in je celo romal v Ameriko ter tam požel posebno občudovanje. Iz lego kock pa je nastalo še nekaj. Filmček, ki pojasnjuje, kako svet vsebinskega marketinga gradimo in upravljamo v PM. Pogledate si ga lahko tukaj.

 

 

 

 

 

Deli: