Deli:

     

Študentska kolumna: POMP ali Prvega ne pozabiš nikoli

Piše: Katja Osterman, študentka medijskih in komunikacijskih študij, FDV

Lansko leto sem dobila edinstveno priložnost, da se udeležim mednarodne konference za vsebinski marketing POMP Forum v sklopu Fakultete za družbene vede. Ker že dve leti sodelujem pri organizaciji mnogih glasbenih dogodkov, sem že spoznala ozadje marketinga in promocije ter moč družbenih omrežij. Ko sem prvič slišala za pojem vsebinskega marketinga, sem ga takoj povezala z objavljanjem različnih vsebin na družbenih omrežjih, v revijah in na spletnih straneh, vendar se je tu vse končalo. Njegov koncept sem zares začela razumeti šele takrat, ko sem dobila priložnost, da pobliže in na drugačen način spoznam delovanje agencije za vsebinski marketing PM, poslovni mediji.

Kje se skriva bistvo

Vsebinski marketing ni le marketinška tehnika za objavljanje smešnih vsebin, ampak je tehnika za ustvarjanje in deljenje pomembnih ter koristnih vsebin z namenom, da točno določeno ciljno skupino pritegne in pripravi do sodelovanja. Tudi sama sem vsebinski marketing večkrat primerjala s tradicionalnim oglaševanjem, kar je bila velika napaka, saj sta si v popolnem nasprotju. Res je, da so lahko videi vsebinskega marketinga tudi oglasi, če pripomorejo k prodaji nekega izdelka ali storitve, vendar je bistvena razlika ta, da sta izhodišče videa vsebinskega marketinga avtentičnost in resnica. To sem spoznala, ko smo s kolegi poskušali napisati scenarij za predstavitveni video agencije.

Lepote prakse

V sklopu prakse sem se srečala z različnimi nalogami. Najbolj sta mi v spominu ostali priprava in distribucija e-novičnika. Marsikdo se ne zaveda, koliko truda je vloženega v posamezen izdelek, pa naj bo to 30-sekundni video, priprava uredniškega koledarja, infografika ... Najpomembnejša sta začetek analize vseh dobrih praks in seveda poznavanje želja naročnikov – šele nato sledita priprava in realizacija projekta.

Priporočam

Če se zanimate za vsebinski marketing in želite spoznati zanimive primere dobrih praks, različna komunikacijska orodja in spletne rešitve ter se spopasti z mnogimi drugimi zanimivimi izzivi, ne zamudite vsakoletne mednarodne konference POMP Forum. Z udeležbo na njej imate namreč edinstveno priložnost in hkrati privilegij poslušati izkušnje mednarodnih predavateljev ter uspešnih poslovnežev, kar lahko potrdim na podlagi lastnih izkušenj. Slišala sem aktualne teme o vsebinskem marketingu in zanimive primere dobrih praks ter spoznala različne vidike vsebinskega marketinga. Takrat mi je bilo to področje še neznano, vendar je bila izkušnja enkratna. POMP Forum je edinstvena konferenca, ki udeležence na svojevrsten način popelje v svet vsebinskega marketinga ter jim postreže z najbolj svežimi novostmi iz sveta vsebinskega marketinga in morjem nasvetov za učinkovite marketinške strategije.

Deli: